-

2011-12-02 @ 15:17:40 | Allmänt
Godmorgon eller nåt, jag har legat och halvsovit hela dagen. Hanna ligger fortfarande och sover men jag har tagit mig upp och tagit en dusch och ska fixa mig lite. Jag jobbar ju den här helgen och jag ska jobba kväll istället för morgon imorgon så då tänkte jag och hanna ta oss en sväng ut på corner och ta några glas vin, tråkigt att bara sitta hemma och dessutom ska fia och jocke sitta hemma och kolla harry potter och det är inte min grej så jag tror jag drar mig undan ikväll haha. Men ska fortsätta fixa mig så kan vi höras lite senare.

                                                                                                       




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback