-

2011-12-05 @ 21:59:04 | Allmänt

Godkväll!
Idag har jag varit i skolan och gjort mitt prov, det gick hyffsat bra jag chansade på endel frågor men läraren blev glad och sa att det inte var något att skämmas för så ett G borde det bli iaf. Efter att jag kommit hem från skolan diskade jag och dammsög lite sen kom mamma och hämtade upp mig för att åka till Uppsala. Väl framme i uppsala åt jag och mamma på max vi orkade inte leta efter något annat eftersom båda var så hungriga haha. Fick hem min klänning idag också får se hur den sitter sen då, eftersom att jag fortfarande är skriven i uppsala så kommer alla mina kläder dit.
Men vi hörs lite senare puss på er. 


                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback