4 / 12 - 2011

2011-12-04 @ 20:48:02 | Allmänt


Hej har inte hunnit blogga så tänkte att jag skriver om helgen nu:
Fredag: Var vi ute på corner till att börja med sen drog vi över till KC jag hade en kul kväll med brudarna, den var lyckad kan jag säga. Som hanna redan har skrivit i sin blogg så tog det mig och hanna 45 minuter att gå hem och i vanliga fall 10min hmm? konstigt haha men vi hade mycket skratt påvägen hem iaf så det var kul.

Lördag: Gick upp med huvudvärk drog ner till campino och åt pizza med hanna sen åkte jag iväg för att jobba hela kvällen, jag var jävligt trött men det gick bra tillslut vi hade julbord på jobbet också så det var bara glada miner hos oss den kvällen!

Söndag/idag: Började halv 7 imorse och slutade halv 3 åkte hem och sov lite och nu sitter jag och ska plugga inför mitt prov imorgon, hoppas bara att jag klarar det. Berättar hur det gick imorgon!

Här kommer lite dåliga bilder från helgen.. :)









                                               
                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback