Kul i jul.

2011-12-06 @ 21:00:42 | Allmänt
Hej!
Sitter här hemma och tycker synd om mig själv.. börjar bli sjuk, så sitter just nu och dricker te och har tänt ljus i huset för det är ju iskallt :( .. Men iaf, idag har jag varit på praktik efter det drog jag hemåt och åt kina mat Fias pojke Jocke hade tagit hem kinamat så det var ju najs att det stod på bordet när man kom hem. Igår tvättade vi alla våra kläder också men det var lite handdukar och skit kvar idag så vi tog det sista så ska snart springa iväg och hämta tvätten.

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och hoppas på att bli frisk för på fredag ska vi ha middag med tjejerna sen utgång så snälla låt mig bli frisk.





                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback