duktig tjej.

2011-11-22 @ 22:14:17 | Allmänt
Jag är äntligen nästan helt klar med min uppgift, jag ska bara skriva om några druvor sen är jag klar, så jävla skönt känner mig väldigt duktig. Det tog ju några timmar det var ju inte en liten uppgift om man säger så men jag har gjort den iaf och det är jag glad för nu kan jag andas ut haha.

Snart är det dags för ett litet kvällsmål med Soffan och Jocke sen blir det väl tv och sängen antar jag! :)



Jag som är som en tant ska ju lösa lite korsord ikväll också haha, standard varje kväll.


                                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback