hej!

2011-11-29 @ 16:31:30 | Allmänt
Hej!
Har legat och vilat hela dagen, har inte mått bra alls varken idag eller inatt.. usch, men jag börjar må bättre nu så jag drar till Hotellet imorgon iaf! Sofia ligger och sover jag har precis gått upp så ska väl väcka henne snart så att hon kan somna ikväll också, måste plugga men har inte orken i mig men jag har inget val så det är bara att pina sig igenom det helt enkelt. Egentligen skulle jag träffat mamma idag men eftersom att jag inte mått bra och bara legat och sovit så ska vi träffas en annan dag istället, men nu ska jag plugga lite så hörs vi senare.




                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback