helgen.

2011-11-21 @ 20:26:18 | Allmänt
Hej på er! :)
Sorry för dålig update men har inte haft lusten att sitta vid datan helt enkelt. Så tänkte berätta vad jag gjort i helgen.

Fredag: Jobb på morgonen efter det upp till skolan och ha 2 lektioner, jag hade inte den blekaste vad jag skulle göra i fredags så jag "tvingade" med mig Elle ut på en sväng i märsta, vi tog ett par glas vin och öl och hade det allmänt trevligt.

Lördag: Då var det personalfest, vi drog till zigma och spelade bowling jävligt kul faktiskt, jag vann den andra omgången i mitt lag kändes bra det haha. Efter att vi bowlat klart drog vi till la passione och åt middag och hade det trevligt. Sen blev det utgång. Jag kan ju direkt säga att jag inte mådde bra dagen efter fyfan, men jag tänker inte säga "aldrig med alkohol" för det håller man endå aldrig haha.

Söndag: Låg och halvsov halva dagen och mådda allmänt dåligt, ja vi behöver ju inte gräva mer i det haha. Efter att jag pallrat mig upp ur sängen så fixade jag mig tog mig en dusch och sedan drog jag till Jimmy och kollade tv och film och hade en bra söndagskväll helt enkelt!

Sådär lite kort om vad jag har gjort i helgen, tyvärr har jag inte tagit några bilder men ni får en bild på mig iaf! :)



                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback