home sweet home

2011-11-28 @ 16:41:53 | Allmänt
Just hemkommen från skolan, har varit en lång dag. Men har fått väldigt mycket gjort och det är jag glad för, som jag sa så måste jag verkligen ta tag i det här nu, sista året sen är det slut på det hela. Jag har 1 prov denna vecka och 2 nästa vecka och eftersom att jag jobbar lördag söndag så kommer denna helg spenderas på jobbet och hemma med massa plugg helt enkelt. Är hänging och har huvudvärk så blir en hemma kväll för mig,


I lördags var jag och Carro hos Marcus och Sebbe väldigt rolig och trevlig kväll men jag mådde inte så bra där på natten men jag överlevde haha, I söndags låg jag och Jimmy bara i sängen och latade tills han skulle åka till Max och jag skulle åka hem. Han hade bilen som stod hos jocke så vi fick ju gå i regnet dit, det var ju inte lite blött om jag säger så kunde typ vrida ur håret jackan skorna och byxorna haha så blöt var jag när jag kom hem, men det var trevligt det iaf. :) Jaja nog om det, nu ska jag röja upp lite här hemma sedan ta en dusch.


Bild från helgen.


Bild på Carro från helgen.
                                                                                  

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback