När det inte finns något att göra.

2011-11-15 @ 23:40:17 | Allmänt

Plugg plugg plugg, finns det inget roligare att göra en tisdagskväll? Nej tydligen inte..
Jag har ett stort arbete i dryckeskunskap som jag inte har börjat med så jag började leta lite fakta och läsa i boken och när man väl börjat kolla runt verkade det inte så stort som jag trodde det skulle vara när jag läste instruktionerna det var ju tur det. Men det ska infatta 3 lektioner dvs ca 6timmar och varje lektion skriver vi ca 2sidor iförsig skriver jag förhand så det blir ju lite mer då, just därför blev det ännu svårare nu när jag MÅSTE skriva på datan... jag vet, jag är konstig som vill skriva förhand men jag älskar det höhö!
Men det här sysselsatte mig iaf denna kväll.

Snart tänkte jag lägga mig i sängen och läsa lite fakta om mitt arbeta och sen försöka sova för imorgon ska jag upp tidigt och åka iväg till hotellet.

Ointressant inlägg men skriva av sig är ju alltid lika trevligt.



Puss /Cillan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback