NÄR MÖRKRET FALLER.

2011-11-17 @ 01:35:46 | Allmänt
Godkväll eller nåt! :)

Max gick hem för en stund sedan, vi har kollat tv snackat skit och spelat alfapet och yatzy haha det var det jag sysselsatte mig med ikväll, nu har jag precis skurat golven, mitt i natten? fråga mig inte varför men jag bara kände för det helt enkelt! Har precis lagt mig i sängen så ska väl försöka sova om en stund, ska kolla lite tv och kanske läsa lite så att jag blir trött i ögonen, bra knep det där att läsa en bok så att man somnar haha.

Vi hörs imorgonbitti.




Godnatt! 
                                                                                     
                                                                              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback