Nya tag.

2011-11-15 @ 21:53:43 | Allmänt

Jag raderade alla mina gamla inlägg och tänkte nu börja blogga om på nytt, nu när min Sofia är i belgien med några från skolan är det ensamt här hemma.. Så tänkte att jag skulle sysselsätta mig med något nu när hon inte är här och umgås med mig, självklart kommer jag att fortsätta när hon kommer hem också! :)
Just nu: kollar jag på Eva & Adam serien, haha så jävla bra Linn var här med mig igår och vi kollade i minst 4 timmar så jag tänkte att jag fortsätter idag.

Men nu ska jag diska lite och fortsätta att kolla vidare på Eva & Adam.

Ha en bra kväll. 


Puss /Cillan <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Finaste <3

2011-11-22 @ 11:58:20
URL: http://johannabrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback