haha nörd?

2011-11-25 @ 01:25:35 | Allmänt

Haha nu kände ju jag var att vara lite nördig och svara på frågor, har inte så mycket att göra nu när vi bara väntar på att tvätten ska bli klar så tänkte att det kan ju va kul haha.



Hur gammal är du om fem år?
23 år gammal.

Hur lång är du?
1.66cm

Vilken var den senaste filmen du såg?
6 point

Vem ringde du senast?
Jessica

Vem ringde dig senast?
Mamma

Vem fick du ditt senaste sms av?
Hanna

Vem skickade du ditt senaste sms till?
Hanna haha.

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Både och faktiskt.

När såg du senast din mamma?
ca 1 vecka sen.

Vilken ögonfärg har du?
Ljusblå

När vaknade du idag?
Kl:
05:00 -.-

Vad skrämde dig om natten som barn?
Haha alltså jag trodde alltid att det var någon i min garderob eller under sängen, men vet inte om jag
trodde det var mördare eller vad det verkligen var jag trodde :p ..

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Haha när jag Fia och Jocke satt vid köksbordet nyss och diskuterade om köttbullar.

Jag: Nu kommer det att lukta prutt.
Sofia: Jag vet haha *skrattar*
Jocke: *skrattar*
Jag: Känner du inte jocke?
Jocke: Nej haha? det enda jag känner är att köttbullarna luktar prutt.
Jag: HAHA men det var ju det jag menade? vad trodde du att jag pruttade?
Jocke: JA hahahaha.

Haha min humor men det var kul faktiskt om ni hade varit här alltså.

Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

Hur många kuddar har du i sängen?
6 stycken.

Är du social?
Ja det är jag väl, men ibland är jag väldigt blyg också så vet inte det är olika.

Vilken är din favoritglass?
Twister.

Tycker du om kaffe?
Nej det gör jag inte.

Vad dricker du till frukost?
Oboy eller Juice.

Tycker du om att mysa/kela
Ja med rätt person.

Vill du ha barn?
Ja nångång.

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, tur det.

Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder.

Vad har du för ringsignal?
Iphones signal? vettefan vad det är för någon haha.

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Kuddar

Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Inköpslista inför middagen imorgon.

När var du i kyrkan senast?
På min morfars brors begravning tror jag?

Hur länge har du campat som längst i ett tält?
hm 1 vecka vad jag kommer ihåg.

Vad kollar du på just nu?
Fråga Olle på 5:an

Har du varit med i tidningen?
Haha ja faktiskt, i sigtunabyggden när jag var 13 14 eller nåt var jag med på första sidan, berättade om friidrott som jag höll på med då.

Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa

Har du någon piercing?
Ja en i naveln och en på överläppen.

Ångrar du någonting du gjort?
Ja..

Hur gammal är din pappa?
50 år

Har du något drömjobb?
Drömjobb vet inte riktigt, men en sak jag vill göra är att öppna ett eget hotell det är ju en dröm så.

Svär du ofta?
Ja det gör jag.

Kan du åka slalom?
Ja jag kan ju det.

Vad har du ätit i dag?
Äggröra och bacon till frukost, till middag åt jag kyckling med potatissallad och nyss lite kvällsmackor.

Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Mina lår.

Är du kär i någon?
Ja det är jag..

Saknar du någon/något?
Ja väldigt mycket faktiskt.

Är det viktigt att fira födelsedagar?
Jag har ju gjort det hela min uppväxt så för mig är det viktigt! :)

Vad gör dig glad?
När alla runt omkring mig är glada!

Vad ska du göra i helgen?
Bjuda Carro på middag med mina vänner för att fira att hon har fyllt år, Och på lördag ska jag till skepptuna och umgås och ha det trevligt hos Marcus och Sebbe.

Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Jag ska gå till tvättstugan och fixa klart med tvätten, yaaaay. 



haha yeah ankan Cissi för 1år sedan.
                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback